menuclose

Hachenberger Clan {families l international lifestyle photographer}

Since my second Workshop was in Venice, Italy I decided to make a little detour in Switzerland to visit my sister and her family. I was very fortunate to have had the opportunity to also work with two lovely Swiss families. First up, the Hachenberger Clan. We went to this really cool castle up in the mountains. (Oh how I looove and miss the mountains. Real mountains. Not these wannabe things here in Oklahoma. lol)

I look forward to hopefully work with them again as we had a TON of fun. 🙂 Oh, and I believe they already pre-booked us for their oldest daughter’s wedding. Whenever that day may come! haha Yeah! Pretty awesome family!! 😉
Life. Pictured. xox

Da mein 2. Workshop ja in Venedig, Italien geplant war hatte ich eine kleine Spritztour in die Schweiz geplant um dort meine Schwester und ihre Familie kurz zu besuchen. Ich hatte während meiner Zeit in der Schweiz auch das Vergnügen mit 2 wundervollen Familien zu arbeiten. Als erstes stelle ich vor, die Hachenbergers. Als location haben sie ein cooles Schloss ausgesucht hoch oben in den Bergen. (Mensch, wie ich die Berge liebe und vermisse. Die möchtegern Dinger hier in Oklahoma können einfach nicht mithalten! lol)

Ich freue mich schon in der Zukunft hoffentlich noch öfter die Möglichkeit zu haben mit dieser Familie zu arbeiten. Denn wie ihr hoffentlich anhand der Fotos erkennen könnt hatten wir eine Menge Spaß! 🙂 Oh, und insofern ich mich nicht täusche haben sie Becky und mich auch schon gleich vorgebucht für die anstehende Hochzeit ihrer ältesten Tochter. Wann auch immer diese stattfinden wird. haha Klasse! 🙂 Wir freuen uns jetzt schon.

Life. Pictured. xox

0 comments
Add a comment...

Your email is never published or shared. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

    BRC Photography, LLC

    Serving Atlanta & Beyond

    UA-39447098-1