menuclose

Baby Levi {children l oklahoma children photographer}

Meet my cute little nephew Levi. I was so excited to be able to capture him while he was still a little munchkin. I wish I could be there today to capture my brother Benjamin & his wife Jenny’s newborn twins Liam & Lucy. It really sucks sometimes living so far away from your family.

Congratulations again Anne & Marc! We love you. 🙂

Life. Pictured. xox

Ich stelle vor, meinen süßen neuen Neffen Levi. Ich bin so froh, dass ich im September die Möglichkeite hatte ihn als Frischling zu fotografieren. Leider ist das wegen der doofen Distany nicht möglich mit den den Zwillingen Liam & Lucy von meinem Bruder und Schwester Benjamin & Jenny. Da muss ich mich leider noch einiges gedulden bis ich die 2 Racker vor der Linse haben werde. Es ist wirklich oft doof so weit weg von der eigenen Familie zu wohnen.

Nochmals alles, alles Liebe & Gute Anne & Marc zur Geburt eures zucker süßen Sohnes! Wir haben euch lieb. 🙂

Life. Pictured. xox

Hair & Makeup (Anne): Becky Jones

0 comments
Add a comment...

Your email is never published or shared. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

    BRC Photography, LLC

    Serving Atlanta & Beyond

    UA-39447098-1