menuclose

Baby Bergen {newborn l norman newborn photographer}

I kinda feel like it’s kids month here at BRC. 😀 First I had the amazing

Labor & Delivery of baby Melanie, followed by her and 2 more newborn sessions (Jack & Bergen) and then a 1yr birthday shoot with a very special girl yesterday. I love it!

So…here’s baby Bergen. Welcome him to this world and to his new family who love him dearly. 🙂

Life. Pictured. xox

Es kommt mir fast so vor als wäre es Kindermonat bei BRC. Angefangen hat es mit der Geburt von baby Melanie, dann ihr Neugeborenen shooting, was gleich gefolgt wurde mit 2 weiteren Neugeborenen Shootings (Jack & Bergen). Und gestern hatte ich das Vergnügen ein ganz besonderes Mädchen wiederzusehen für Fotos zu ihrem 1. Geburtstag. Ich liebe es!

Ich stelle hier vor….Baby Bergen. Heißen wir ihn herzlich willkommen hier auf Erden und in seiner neuen Familie die ihn über alles liebt. 🙂

Life. Pictured. xox

1 comment
Add a comment...

Your email is never published or shared. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

  • tinchenFebruary 25, 2012 - 7:03 am

    hy diese bilder sind ja einfach göttlich
    dieses allerliebste baby ist ja eine augenweide

    so was goldiges wie neu geboren ———die bilder sind grandios
    und das baby ist der absolute hit

    g.u.k.tina

BRC Photography, LLC

Serving Atlanta & Beyond

UA-39447098-1