menuclose

1.0.1. Mentor Session {1.0.1. Workshop l norman senior portrait photographer}

Becky, who took my 1.0.1. Workshop earlier this year, and I had ourselves a quick Mentor Session. Brushing up on things and working with the Evening light.

Tayler
Tayler
Tayler
Tayler

This is one of Becky’s shots:
Tayler

Over the last year or so I have been fortunate enough to mentor many different people/photogs. It truly amazes me that I am able to not only live my dream – but also teach others while doing so. And then see how they progress and grow in their craft. It’s wonderful. It is such a huge blessing in my life.

Tayler

Love me some puddles….. 😀
Tayler
Tayler

Becky again…(I absolutely adore this shot! Way to go Becky!!):
Tayler

We were blessed with beeeee-autiful light during sunset.
Tayler
Tayler

A big thank you goes out to Tayler who modeled for us. Girl – you are gorgeous! 😀

Becky – you rock!

… until next time; and don’t forget to leave me some comment love …

Becky, die im Sommer diesen Jahres meinen 1.0.1. Workshop mit mir gemacht hat, und ich hatten während meinem Ausflug nach Texas eine kleine Mentor Session. Wir sind wiederholt über bestimmte Dinge gegangen und haben u.a. mit der Abendsonne gespielt.

Tayler

Hier eins von Becky:
Tayler

Tayler
Tayler

Becky’s Perspektive und eine andere Bearbeitung:
Tayler

Wir hatten einen supi Sonnenuntergang und das Nachmittagslicht war einfach ein Traum.
Tayler

Über die letzten 1-2 Jahre hab ich das Vergnügen gehabt für viele andere Leute/Fotografen als Mentor zur Seite zu stehen. Es verblüfft micht jedes Mal auf’s Neue wenn ich zurückblicke auf meinen eigenen Werdegang und jetzt steh ich hier, lebe meinen Traum und hab auch noch die Gelegenheit anderen die den gleichen Traum haben zu helfen. Und wenn ich dann die Weiterbildung und Fortschritte dieser Personen sehe bin ich doppelt so baff. Einfach genial. Es ist wirklich ein riesen Segen in meinem Leben.

Tayler

Und noch ein letztes von Becky:
Tayler

Tayler’s Wimpern sind der reinste Traum!
Tayler
Tayler

Ein großes Dankeschön geht an dieser Stelle an Tayler, die für uns gemodelt hat. Süße – die Kamera liebt dich! 😀

Becky – Daumen hoch!

… bis zum nächsten Mal; und vergesst nicht mir etwas Kommentarliebe zu hinterlassen …

2 comments
Add a comment...

Your email is never published or shared. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

  • moehn-castelloDecember 4, 2009 - 1:19 pm

    hy ein sehr hübsches mädel

    und vor allem sehr ausdrucks-starke– AUGEN

    g.u.k.tina

  • PatsyDecember 18, 2009 - 9:20 am

    Ohhhh Just beautiful girl and beautiful pictures!! Your fabulous Benita! Becky, I love your make-up and must know colors and brand…. lol thanks!

BRC Photography, LLC

Serving Atlanta & Beyond

UA-39447098-1