menuclose

Ma Mutschka!

Today is my mom’s 70th birthday!!!! Happy birthday Mom!

And she looks beautiful as ever!

I figured I should celebrate her birthday by posting some pictures from her and my dad’s 50th wedding anniversary we celebrated while we were in Germany.

My parents a such strong people, loving, caring, supportive and faithful. They are such a great example and I am blessed to have them as my parents!

Mom – I hope you enjoy your wondeful day and this weekend. You deserve it!

… until next time; and don’t forget to leave me some comment love …

Heute wird meine Mutsch 70!!!! Herzlichen Glückwunsch Mama!

Und sie sieht wunderschön aus wie eh und jeh!

Ich dachte mir zum Anlass des Tages zeige ich euch ein paar Bilder von der Goldenen Hochzeit meiner Eltern, die wir während unserem Deutschlandurlaub gefeiert haben.

Meine Eltern sind wunderbare Menschen, liebevoll, fürsorglich, unterstützend und fest im Glauben. Sie sind ein wunderbares Beispiel und ich fühle mich gesegnet, sie als meine Eltern zu haben!

Mutsch – ich hoffe du hast einen wunderschönen Tag und ein tolles Wochenende. DU hast es dir verdient!

… bis zum nächsten Mal; und vergesst nicht mir etwas Kommentarliebe zu hinterlassen …

1 comment
Add a comment...

Your email is never published or shared. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

  • KatiDecember 17, 2008 - 6:22 am

    Ich liebe solche Familientreffen!
    Und – deine Eltern mit all ihren Kindern kann ja nicht so leicht jemand toppen. Respekt, Respekt.

BRC Photography, LLC

Serving Atlanta & Beyond

UA-39447098-1